Online marketing

Hoe je klant óók aan jou blijft denken

Om je merk goed onder de aandacht van je doelgroep te brengen, is het noodzakelijk om met enige regelmaat en op een verrassende, relevante manier de aandacht te trekken. Hoe doe je dat? Met een combinatie van advertenties, social media en door op een laagdrempelige manier online de dialoog met je klant aan te gaan.

Optimaliseren

Om ervoor te zorgen dat je merk online goed uit de verf komt, optimaliseren we zowel de techniek als de inhoud van je website. We maken je site sneller, transparanter en daarmee ook zoekmachinevriendelijker. Ook zorgen we voor een logisch opbouw van de inhoud. Optimaliseren is echter geen momentopname, maar iets wat je consequent moet blijven doen. Daarom voorzien we je maandelijks van voldoende analytische gegevens op basis waarvan we je site kunnen blijven verbeteren. We zorgen voor een begrijpelijke interpretatie van deze gegevens op het gebied van techniek, inhoud én vormgeving. Zo kunnen we daadwerkelijk op cijfers gebaseerde adviezen ter verbetering aandragen.

Adverteren

Een goed geoptimaliseerde site zorgt ervoor dat je bezoekers langer blijven, een prettig gevoel krijgen bij je merk en sneller een aankoopbeslissing maken. Maar hoe krijg je ze om te beginnen naar je site toe? Door enerzijds ook buiten je eigen site online actief te zijn en anderzijds gericht te adverteren op zoekmachines en social media. Google, Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn bieden verschillende advertentiemogelijkheden, waarmee je gericht kunt adverteren op hele specifieke doelgroepen. Wij helpen je graag bij het vormgeven en inrichten van je online campagnes.

Communiceren

In de meest ideale situatie kunnen je klanten je te allen tijde bereiken met vragen of opmerkingen. Hoe korter de reactietijd, hoe beter. Nu vinden wij het ook belangrijk dat je een goede nachtrust krijgt, dus we helpen je graag om het communiceren met je doelgroep gemakkelijker en minder arbeidsintensief te maken. Je kunt hierbij denken aan het managen van social media accounts, het beheren van mailings, het instellen van automatische mailantwoorden, het integreren van chatmogelijkheden en het zakelijk gebruik van SMS en Whatsapp. Jouw doelgroep hoeft niets meer te missen en jij houdt tijd over om je te richten op je bedrijf (of aan je welverdiende nachtrust te werken).

Wil jij ook dat je klant aan jou blijft denken? We helpen je graag bij het optimaliseren van je website, het inrichten en beheren van social media en het online adverteren. Neem contact met ons op en we gaan graag een keer met je in gesprek.

Meer weten?

Heb jij inmiddels passie gekregen voor onze passie? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie, antwoord op (bijna) al je vragen of gewoon een prettig gesprek over online ontwikkelingen.

Jan Henkes